Bjursten här!

Efter

mitt förra framträdde här på GSG (veckans profil) fick jag förtroendet att tipsa om lite hårda paket nu i juletider. Eftersom jag har allt som är värt att äga inom tekniken passar jag som handen i handsken för detta uppdrag. Ni får dock inte tro att jag är någon form av tekniknörd, jag är precis som alla andra 20åringar. Här kommer dock några saker som jag tycker ska finnas under granen:


•·         USB-Rocket launcher kan va en av de roligaste uppfinningar som någonsin uppfunnits. Kommer även att lanseras i nya fräscha färger. Gaah

•·         Förgrenare. Känns som ett måste i vinter. Med hjälp av denna skapelse kan du maximera din teknik.

•·         3.5 tums diskett. Liten, smidig, kompakt behöver inte säga mer.

•·         Mobiltelefonen. Kommer att bli vinterns fluga, alla kommer att äga en.

•·         Sky hook. Om du vill bli upphämtad av ett flygplan är denna uppfinning produkten du söker. Har tidigare använts    av Batman.

•·         VHS. Passa på att konsumera kamrater, riktigt billigt nu.





Detta var alles för den här gången. Hoppas jag kunde hjälpa till // #24


Ps. jag är ingen tekniknörd. Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0