Karl "Big R" Rydberg

Nu när Big R är på gång med nytt låtsläpp tillsammans med LIll Rael(se nedan) tänkte jag det vore passande med en intervjuv med den större av dem.

Så hur är läget big R?
It's flowin' som vi säger, typ det rullar på svenska eller nått!

Okej låter bra, hur känns det nya låtsläppet?
Gangstalicious!, ne men allvarligt, kan bli riktigt bra, känner att låten speglar min uppväxt och vad jag står för!

Vad gör du annars nu för tiden då?
Är assistent i älmestad åt en gangstakiDD! personalassistance som vi säger där ute i hooooddden! Really G'!

Vad gör du på helgerna då?
Beatches n' Hoes bruuuschan, säger bara bitches n' Hoeees!!! HOOOOOOEEEES!

Ok, låter bra, tackar så mycket för intervjun, tycker att vi avslutar med 5 snabba!

The Game - 50 Cent
Jay-Z  - Lill' Wayne
Kanye w - Eminem
Spliffy & Ace - Absolut Anonyma
Mys - Mus

För Nyhetsbyrån GSG av Stefan Carlsson 11/12 -2008





Kommentarer
Postat av: Rick Rubin

ska jag producera er?

2008-12-11 @ 20:31:05
Postat av: Max Martin

Nej det gör jag

2008-12-11 @ 22:52:41
Postat av: pettan

goo ölburk på bilden, klockesh

2008-12-12 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0