Läsarprofilen

Som av en slump träffade vi en av våra mest trogna läsare på TS (Torgstallet) idag. Inte var dag det händer, så vi beslutade oss för att höra hur läget var och sedan göra en intervju om livet i allmänhet. Enjoy!

 

 

Tjena Alexandra, hur är läget?

Random

 

Vi såg dig på Torgstallet idag, vad beställde du där?

Dragningskraften från själen, drar sig till livet och vill utforska vårt gigantiska universum.

 

Vilken är din största fobi?

Att lyssna på folk som äter smörgås samtidigt som det andas högt med en förkyld näsa. Hatar verkligen de! En gång när jag var på ett café i Paris var jag tvungen att slänga min bakelse pga att jag blev så fruktansvärt äcklad av en gubbe som inte kunde andas. fy fan!

 

Har du haft en riktigt dålig drogupplevelse?

Vi rullade hemmagjorda cigaretter med gammalt godispapper och torkad lera i fyran. Mådde väl inte som en prinsessa efter de om man säger så.

 

Vilket är tidernas coolaste filmcitat?

"I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well, to tell you the truth, in all this excitement, I've kinda lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya punk?" från Dirty Harry

Har du verkligen sett dom filmerna?

Ja dom kan vara en utav de bästa!

Vad handlar dom om då?

Eeeeh en kille som tror att han är en fladdermus sen flyger han runt i en stad och tar fast dumma killar.

Låter som Batman.

Tror du jag är dum eller?

Nej, givetvis inte! Har du upplevt någon övernaturlig händelse någon gång?

Nej faktiskt inte, men jag drömde om en sak en gång. Men det ska inte tas upp här.

Hurså? Inget ska hemlighållas här!

Okej... Jag var väl en 16-17 år och drömde att jag var med i "My Little Pony", där var jag den stora stjärnan av pållarna. Försöker ofta komma tillbaka till den drömmen, känner att jag hör hemma där.

 

Stämmer de att du är poetisk?

Ja absolut. Jag kan läsa en av mina mest populära dikter för er?

Javisst, shoot!

Vid storkens fjädrar ligger pläden stor.

I månskenet smeker västanvinden mina frusna tår.

Likt en kastanj ylar Alfred bakom snödrivan.

Det vi vet, står nu skrivet i stjärnvalvet!

 

Fem Snabba

Per Gessle - Thomas Di Leva

Rymdblommor - Rosor

Superman - Kenny Starfighter

Röshult - New York

Blondinbella - GSG


Kommentarer
Postat av: Nicky

hahahahaha

2008-12-16 @ 07:43:01
Postat av: Alexandra

Det känns som att ni har reviderat intervjun nästan lite i överkant, men överlag är ju svaren väldigt sanningsenliga. Jag har ju insett att det inte bara är jag som har en enorm kreativ och poetisk sida, vi kanske skulle börja samarbeta? Tack för att ni sett till att Ulricehamn äntligen fått insikt i mitt riktiga jag! P.S nästa gång kan ni ju hälsa, det är viktigt hur man behandlar sina fans.

Ert fan föralltid/ Alexandra

2008-12-16 @ 20:29:00
Postat av: Alexandra

starlight var förresten min favvo i my little pony.

2008-12-16 @ 20:34:16
Postat av: GSG

Vi försöker att hälsa på alla våra fans. Men ibland vill man faktiskt känna sig anonym, vara en vanlig människa. Vi skriver dock alltid autografer om vi får förfrågan. Lite av en policy.

2008-12-16 @ 23:21:40
Postat av: Ryssenäger

word

2008-12-16 @ 23:24:46
Postat av: Jägeräger

Tänk på det tjejer... vill man få kontakt med oss funkar alltid "autograftricket"...

2008-12-16 @ 23:28:35
Postat av: Charlotta

Hahahahaha, klockrent alex! Underbart att du forf stödjer gsg med intressant fakta! Mkt bra intervju, well done gsg!

2008-12-18 @ 14:06:12
Postat av: Jesper

Why so serious?

2008-12-18 @ 16:50:11
Postat av: prettan

gröt

2008-12-19 @ 16:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0