Sydney 12/12

Hej, det var längesedan nu mina kära vänner! Vad har då hänt sedan sist? Jo, jag har tagit en sjuhelvetes massa SMS-lån för att rädda upp mina pokerskulder. Och jag är så jävla smart, jag kommer inte behöva betala tillbaka pengarna! Vet ni varför? Jag lånade pengarna med en telefon jag köpte svinbilligt och sen slängde jag den när jag hade lånat 200k. HAHAHA, akutfinans är så sjuuukt blåsta! De kommer aldrig få tag i mig!

Nu lever jag gött för pengarna, försöker surfa lite, krökar lite och spelar rätt mycket poker. Igår när vi var och badade skulle jag simma och samtidigt kolla under vattnet och så gjorde jag det hela dagen. Det var hur gött som helst. Men sen på kvällen hände det sjuka, då kunde jag inte se typ. Eller jag kunde se lite, men det sved jättemycket verkligen. Såhär såg jag ut då:


Sen när jag vaknade i morses var jag helt blind haha. Det är askonstigt, jag går in i saker och så hela tiden. Och så tog jag på mig min gröna tischa istället för den blåa haha. Det är coolt att vara blind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0