Veckans profil

Namn:

Stefan Carlsson

Ålder: 19 jordsnurr.

Familj: Mamma, pappa, syster och fru

Meriter: Var en gång i tiden en mycket lovande hockey spelare, vad som hände sen vet ingen.

Aktuell: Den senaste som "Svikit" GSG för varma stränder


5 Snabba:


Godis                                  Grönsaker

2 öl                                      2 flak öl

Strand                                 Is

Tjock                                  Smal

Öga för öga                        Vända andra kinden till




Så sent som i söndags stack vår gode vän och kollega Stefan Carlsson ner till varmare breddgrader med sin flickvän. Frågan vi alla ställer oss är, varför?  Vi har därför kontaktat "Svikaren" via telefon för att få en förklaring till detta mysterium.



Hej Stefan hur är läget?

Jo tack, iskalla drinkar i 35 graders värme är inte jätte äckligt.


Varför stack du?

Kände att Ulricehamn blivit för litet för mig. Jag blev för bra för er!


Men hur kan du säga något sådant? Vi har ju varit bästa vänner hela livet!

Hallå eller? Det har varit ett spel för galleriet. Har bara varit med er för att få blogga på GSG. Ni kommer suga nu när jag har dragit.


Så mycket gjorde du väl ändå inte?

Nja kanske inte, men det är väl inte kvantiteten som är viktig? Jag har satsat mer på kvallitet.


Har dina inlägg verkligen varit så bra?

Nja kanske inte. Men försök inte snacka bort det här nu. Jag är bäst så enkelt är det.


Är det verkligen så här du vill att vi ska komma ihåg dig?

Eh haha tror du jag bryr mig? Kommer inte ens ihåg vad er lilla skit stad heter!


Kommer du någonsin att komma tillbaka?

haha


Hej då!

Vadå blev ni arga nu? var inte meningen att vara så hård, överdrev kanske lite. Lugnt eller?


Nej!

Men sluta vara så känsliga ni vet att ni alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta.

HAHA


Kommentarer
Postat av: GSG fan

Jag hatar Stiffen nu, han blev p0wn4d! Han är torr!

JAG ÄLSKAR GSG!

2008-12-30 @ 16:44:56
Postat av: Anonym

Även om Stefan är som han är, kommer man att sakna honom.

2008-12-30 @ 19:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0