Veckans profil

Då var det dags igen, denna vecka är det en av UIF´s trognaste tiger som skall ställas mot väggen. Givetvis är det David "Falken" Bjursten jag pratar om. Då han inte tar emot hyllningar av publiken i Lassarinken jobbar han som ostmästare på Wernersson ost.



Snabbfakta:


Namn
: David Robert Bjursten

Ålder: 20

Familj: Mamma, pappa och en syster. Kan också tilläggas att han är på jakt efter en falkmamma eftersom han är fruktansvärt sugen på att skaffa barn.

Meriter: Har spelat i Ulricehamn´s A-lag sedan Sverige gick över till högertrafik. Har en stabil utbildning som egenföretagare att luta sig tillbaka på när skridskorna läggs på hyllan.

Aktuell som: Center i UIF´s succé femma. Är nominerad som årets "Teknikman" fråga mig inte varför.


5 Snabba:

Bok             Dator                                          

Sladd          Wireless

Bluray       DVD

Stationär    Bärbar

Jordgubb  Vanilj


Vad gör dig glad?

Att känna hur all min teknik synkronisera med varandra i en vacker symbios.


Vad gör dig ledsen?

När internet inte fungerar, är så jävla trött på Telia alltså!! Riktigt horor är dom.


Konstigaste stället du vaknat upp på?


Elgigantens varulager, fråga mig inte vad jag gjorde där. Kan iaf tala om att det inte var riktigt torrt i kalsongerna om du förstår vad jag menar.

Vad är du mest stolt över?

Min nya mobil, kan göra allt med den. Porrsurf på mobilen är fruktansvärt underskattat!

  

Konstigaste sms du fått?

SMS? haha känns väldigt mycket 2004. Jag och mina kompisar använder oss av ett nytt kommunikationssätt, kan dock inte gå ut med vad de heter. Orka ha Nokia efter sig.


Saker du önskade att du visste när du var 10 som du vet nu?

Skäms sjukt mycket över att jag blev imponerad av VHS filmen önskar att jag hade kunnat slänga fram Bluray skivan där istället, men lova att du inte skriver de. Säg att jag visste allt då.

Det känns som att du är lite teknikintresserad?


Nej hur kan du påstå något sådant. Jag är inte mer tekniknörd än någon annan 20åring.

Visst! Tack ändå


Käften jag ska skicka virus till era datorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0