Åh vilken penis, va?

Ojojoj, här sitter jag, fortfarande chockad över vad som nyss hände mig. För en liten, liten stund sen var jag med om, jag säger kanske, den bästa stunden i mitt liv. Det var kärlek, ömhet, värme, mys men framförallt en aktsam gemenskap som infann sig i kallbadhuset. Män med män - kan det bli bättre? Aldrig har jag skådat en sådan vördnad, uppfyllelse eller närhet som jag gjorde ikväll i bastun. Jag saknar ord, kanske skriver mer om detta någon annan dag...

Nu, utmärkelserna:

* Vackrast penis - Utan tvekan snubben på 55 bast... Lagom grov, lagom lång och en underbar hårväxt - Världsklass gubben!

* Knottrigast hud - Per Lunnebjer tål inte kyla, han behöver värme och närhet, så passa på tjejer!

* Snabbast i vattnet - Utav GSG-gänget helt klart Jägarn. Inget snack om saken.

En annan sak som är värd att tas upp är det att Stefan tog med sig en öl till 2 timmars kallbadande. Behöver jag säga mer?

Kommentarer
Postat av: stefan

Du jägarn, jag hade med mig två hade du med dig någon? ska du och jag gå ut kanske?

2008-11-30 @ 12:26:51
Postat av: Jägarn

En till mig, en till dig. Nej, det är kallt ute och jag har ingen mössa!

2008-11-30 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0