Bilannons!

Som ni kanske har sett på Facebook, finns det en kille här i stan som ska sälja sin bil. Jesper heter han, men han lyder bäst under nicket "Örnbäck" (sammanslagning mellan Öhrnborg och Brunbäck). Han kontaktade mig tidigare i veckan och bad mig att publicera en annons för bilen. Tyvärr har jag inte hunnit med det tidigare i veckan utan först nu, så jag hoppas inte att han har hunnit sälja bilen till ett underpris.  För att han skulle kunna sälja så dyrt som möjligt tänkte jag mig en flashig, kreativ och framförallt en estetiskt vacker annons som innehåller allt - Fakta, bild och pris. Efter en lång, mödosam och intensiv skaparsession blev resultatet detta:



Seså, lägg ett bud och kamma hem mitt vrålåk!


Kommentarer
Postat av: Göran

Jag är intresserad, skickar ett PM på Facebook!!!

2008-11-28 @ 11:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0