Endast på Gsg

Hej hej, Jimmy T här!
Livet rullar på riktigt bra här nere, vi krökar fett typ varje dag typ. Vi är liksom mest bakis på dagarna och jag är så jävla dålig på att surfa HAHAHA ;-P. Vi har det riktigt najz, egentligen kunde vi levt likadant hemma va, men det är så gött här nere!!! Man är fri som en fågel så att säga *asgarv*. Idag var inte stämningen på topp i gruppen när jag kom in på rummet, så skulle jag höja den och vad passar då bättre än en riktigt rolig historia? Håll i hatten nu, det var denna jag drog *fniss* :

"Det var två gafflar som var ute och flög och så störtade en.
- Varför?
- För att inte gafflar kan flyga!
"

Den är så sjuuuukt rolig assså, jag garvar ihjäl mig varje gång jag berättar den!! Och alla andra tyckte den var skitrolig :D. Såhär såg Jake ut typ fyra minuter efteråt:


Kommentarer
Postat av: JIMMY ÄR INTE TILLRÄCKLIGT COOL FÖR ATT SÄGA "VI KRÖKAR FETT" - LÅTER BARA DUMT

2008-11-27 @ 16:06:29
Postat av: GSG

Vet du hur mycket man utvecklas som människa genom att STICKA till Australien? Han är cool nu.

2008-11-27 @ 18:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0