Hello

Mitt namn är Johan "Hans" Strid och jag är en av dem som STACK. Trots mitt fruktansvärda snedsteg har mina vänner på GSG låtit mig skriva ett litet "kompis" inlägg, Tanken var egentligen att jag skulle skriva lite om skillnaderna mellan Sverige och Australien men eftersom jag varit i väg äckligt länge kan jag inte riktigt minnas hur Sverige var. Tänker istället lägga fokus på betydligt viktigare saker, ska därför lista de redtube.com filmer som gett mig mest glädje och värme. Hoppas ni uppskattar listan, måste erkänna att de känns riktigt bra att kunna dela med mig av de här. Ni vet vad de säger. Delad glädje är dubbel glädje.


Listan:

  1. Nice slave girl bound and spanked (16:32). Kan vara en av de bästa just nu.
  2. Brunette bitch fucked by masked guy (11:51).  Realistisk och lärorik film som får en att tänka till.
  3. Hot Blonde rides chocolate stick (15:23). Kulturell film för både honom och henne.
  4. Strict Teacher punishes girl (04:08). Går hem hos ung som gammal, lite bristande skådespel bitvis.
  5. All in her face (12:30) Tycker titeln talar sitt tydliga språk.

Detta var alles, hoppas de inte regnar för mycket där hemma!


/ Johan Strid live from down under.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Johan.

Det finns bara ett ord för sådana som dig.

Jag tänker inte avslöja vilket.

2008-11-07 @ 20:20:10
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/
Postat av: Steff

Johan strid för helvete! Vi ger dig ansvaret att skriva ett inlägg och du kommer upp med detta! Vi försöker faktiskt bedriva en seriös blogg här!

2008-11-08 @ 12:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0