Litteratur när det är som bäst

Har surfat runt lite ikväll. Blev det gamla vanliga, snyggast.com, bilddagboken.se, facebook.com men så hittade jag också någonting annat. Det var där jag la mitt fokus, jag fastnade där, glömde av allt vad tid heter och bara njöt av den underbara läsningen. Har aldrig varit så varm i hjärtat som jag var just då, det kan ha varit den bästa tiden i mitt liv. Grädden på moset var när jag läste inlägget om deras tävlingar, helt underbart, gruppsamhörighet när den är som bäst. Sidan jag pratar om är www.lunneshjaltar.blogg.se, gå in där och du känner dig som hemma direkt.

Navet i hjulet:


Jag vet att det bara inte är jag, utan hela GSG som älskar den bloggen. Kvalitet bor där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0