Live by Jägarn

Sådär... visst lyckades man komma till Plutonen ändå. 100 kr är välinvesterade pengar, även om klockan är 01.40. Vad skulle vi göra utan vårt kära pluto. Finns ju inget bättre än att köpa en bärs, sitta snacka en stund och sen hitta golvet. Alla vevar där och alla tycker det är "schönt", men är det särskilt musikaliskt. Är det gött? Är det fest? Är veva allt? Jägarn tycker inte det! Musik och fest är så mycket mer än att veva och skrika. Musik är en av mina mest övergripande intressen och musik betyder otroligt mycket för mig. Därför anser jag att "dansen" på Pluto förnedrar musiken! Musik innebär samhörighet, gemenskap, kärlek. Musik betyder helt enkelt väldigt mycket för mig!

Är aninigen bedrövad över att jag missar Pluto nästa helg, men jag får ta igen det i framtiden. Hart vart på Plutonen lördag, lördag, fredag - lördag, fredag - lördag, lördag de senaste veckorna. Ändå är jag lie missnöjd, borde vart där alla gånger det senaste året. Jaja, vi ses och hörs i framtiden!


Over and out
Jägarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0