Lösa rykten?

Fick nyligen höra att det går bra för två av mina redaktionskollegor! Skall påpekas att jag hört detta från en källa som vill vara anonym, men det kan ligga en del sanning i det. Ryktena som florerar handlar om två av våra mest eminenta gossar. En utav dem ska ha haft besök av motsatta könet igår kväll. Vi har ännu inga namn på besöket, låt oss kalla henne "X" sålänge!  Vad som skett är oklart, men antagligen inget utav större intresse då personen i fråga vart sitt vanliga jag nu i efterhand.

Den andra av grabbarna, inte något namn i detta fall heller, ska ha datat på bortaplan nu ikväll. Det enda som jag kan garantera är att han bjöd på Tom & Jerry kex. Träffade nämligen honom på ICA, där han var väldigt liten i språket. Man fick dra ut orden från honom. Även i detta fall handlar det om ett objekt av kvinnligt kön, dock oklart vem. Vi på redaktionen hoppas dock att komma med vidare avslöjanden inom ett par dagar!

På tal om köpet av Tom & Jerry kex, är det något som går hem hos er tjejer? Söker gärna svar av damen i fråga, då det är oklart om någon annan kille någonsin köpt med sig detta till en date!

Kommentarer
Postat av: Kakmonstret

Om man känner att just Tom o Jerry är lite barnsligt så kan man även satsa på Ballerina, det funkar utmärkt. Jag talar av egen erfarenhet. Behöver jag säga mer ät att just kex rimmar på sex? Dock skall man veta att det inte funkar lika bra med tilltugg som kaka eller chips. Godis kan dock vara rätt i vissa situationer, t.ex. vid en mysig hemmakväll. Chips eller andra former av snacks skall endast användas i anslutning till någon form av fimtittande, men tänk på att ha minttuggummit till hands! Det är ett vanligt rookiemisstag att köpa på sig Sourcreme and Onion till filmkvällen (eller i värsta fall tom. Cheez Doodles) utan att ha tillgång till en s.k. uppfräschare. Men då blir det inget åka av, det kan jag lova. Popcorn kan dock funkar utmärkt, speciellt på bio. Men som sagt, undvik kaka/tårta. detta uppfattas endast som klumpigt och överambitiöst. Dessutom är tjejer i regel rädda för grädde och allt för mastiga kakor. Keep it simple!



Hoppas att jag kunnat bidra lite med mina kunskaper inom området.



Höres och synes.

2008-11-11 @ 02:17:06
Postat av: Anonym

tom och jerry går alltid hem!

2008-11-20 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0