Prestationsångest

Vad ska man ta sig till när man plötsligt blir panikslagen, man blir totalt lam av all press man känner för att prestera på bloggen. Kära läsare, jag har drabbats av prestationsånget! Detta var tungt att erkänna, jag trodde det inte var möjligt, men bloggen har blivit för mycket för mig! Jag har funderat ett tag på vilka åtgärder jag ska ta och har kommit fram till att den bästa är att gå ner i arbetstid. Således kan jag fortsätta att blogga, men för att ekonomin inte ska ta förlust pga det måste ni läsare bidra med cash. Känn er inte på något vis tvingade men om jag ska fortsätta med samma stil och klass på Plutonen, vecka in och vecka ut, krävs det en rätt rejäl slant. Men ni är många, visst klarar ni det?

Mvh
Allas vår egen Jägarn

Vidare info: Vid gåvobelopp större än 100 000 kr, får man sitt namn publicerat på bloggen. Det kan vara en vändpunkt på er karriär, så lek med tanken.

Kommentarer
Postat av: En stor beundrare av jägarn

Jag hoppas verkligen nu att alla som läser detta tar sig i kragen och hjälper vår stackars Jägare så att vi kan träffa och umgås med honom de närmasta helgerna på pluto, hur tomt skulle det inte kännas på pluto utan Jägarn. Går ju helt enkelt inte föreställa sig. :(

2008-11-12 @ 20:51:35
Postat av: Den Givmilde!

Jag har ju bidragit med ett "gummi" om jag inte minns fel! De borde ju ha höjt kvalitén på Jägarns Pluto besök avsevärt! Då behöver han ju inte va så noga med var han spelar bortamatch!

2008-11-12 @ 21:20:22
Postat av: Besviken..

Seriöst, nu får det bli höjning på det här! "Jägarn" eller vad han kallar sig skriver alldeles för mycket torra, stela och tråkiga inlägg, vilket man blir fruktansvärt trött på. Ge dom andra lite utrymme och ägna dig åt något annat! Den här fina bloggen får inte förstöras

2008-11-13 @ 19:53:19
Postat av: Jägarn

Helrätt, har länge väntat på att de andra skribenterna ska byta pw.

2008-11-13 @ 20:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0