Stefan vad håller du på med?

Vår älskade kollega Stefan "Stiff" Carlsson tycks ha hämnat i fel kretsar. Så sent som i lördags var han tydligen i konflikt med lagens långa arm. Detta är något som Stefan själv avvisar men frågan är om inte sanningen hunnit ikapp honom. Jag har länge undrat vad Stefan har sysslat med på kvällarna då boysen har samlats för att ha lite myskvällar men nu börjar pusselbitarna falla på plats. Jag har frågat runt lite på gatorna och jag kan tala om för er att Stefans "riktiga vänner" är kanske inte några svärmorsdrömmar.


Jag tänker nu ge er en lista på vad man ska tänka på när man möter Stefan:


  • Låna inte ut pengar till honom, ni får aldrig se dem igen
  • Låna inte pengar utav honom, räntan är inte rolig.
  • Stirra honom inte i ögonen.
  • Rör honom inte, han ska alltid ha sista slaget.
  • Fråga inte om hans arbete! Då blir de otäckt.
  • Nämn absolut ingenting om fuktskador på ICA. Oklart varför han taggar då.

Ta de lugnt där ute // GSG


Kommentarer
Postat av: Jägarn

Jag har varit rädd för detta...

2008-11-24 @ 23:22:26
Postat av: Ica jobbare

De där med ica låter skumt? :S

2008-11-25 @ 16:49:53
Postat av: steff

känns som ett stort misstag att ta den bilden när jag blivit taggad som vänstersnuten på den på facebook för ca en vecka sedan! BÄTTRE RESEARCH NÄSTA GÅNG!!

2008-11-25 @ 17:15:10
Postat av: Anonym

Alla vet ju att det är en feltagg!

2008-11-25 @ 18:06:19
Postat av: Gunnar W

Säger som den där Stefan, kolla upp era källor före post..

Torftigt, ytterst torftigt.

2008-11-25 @ 18:17:05
URL: http://gunnarduell.blogg.se/
Postat av: Ryssen

Gunnar W´s mamma är en pappa

2008-11-25 @ 22:06:12
Postat av: Slimsofie

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

2008-11-25 @ 23:58:12
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0