Stridigheter på redaktionen??

Det har under den senaste tiden varit blåsigt på GSG redaktionen. Det rycktas om att det är Rasmus och Karl som har rykt ihop ordentligt. Frågan vi alla ställer oss är då, varför? Dom verkade ju trivas så bra tillsammans. Kan det vara så att det är en flicka som har fått de båda blodsbröderna att förakta varandra? Vi lyckades snappa upp en sms-konversation från Torsdagskvällen:


Rasmus texter kommer att skrivas med Fet stil så att ni lätt ska kunna skilja på vem som är vem.


- Min telefon dör. Gött när jag pratar med dig, mitt ute i TimmeleJ


- Visst!


- Ok, vi är väl ovänner då din jävel! Blockar dig på msn nu. Du är borta, klara dig bäst du vill!


- A kanske lika bra! Har aldrig tyckt om dig ändå.


- Stickochbrinn,jagköpernyavänner.Hoppasduintekanläsadettadylexibarn.


- Ingen tycker om dig! vi brukar snacka skit om dig!


- Det var droppen. Hoppar från fågeltornet nu. Jag kommer iaf till himmelen.


- Tror inte att du gör de! Du har levt ett riktigt pissigt liv.


- Måhända, har inte levt mitt liv med 30 män i en buss, på väg hem från bortamatch. Där min dessutom förlorat med tvåsiffrigt. Men det är väl ett liv som alla andra.


- Ni har inte ens haft råd med en buss, bra klubb!! Även roligt att spela i en av Sveriges sämsta serier. Kul där! kör för faa an.


- Vi åkte en jävla massa buss, insåg att det fanns roligare saker i livet, la oss alla matcher och tog oss ner en serie. Go morsa förresten (Har inget att säga)


- Mmh pluto tisdag/torsdagar känns fruktansvärt viktigt hörru!!


- Eftersom du kan gå dit en/två gånger per år, så ja. Sluta hora runt.

  

- Blev det tyst där uppe vid sanatorieskogen?

Haha, vi kanske ska lägga ner där. Har motivationsbrist.


- Kanske lika bra 1-0 till mig


- Aldrig ronden gick till mig. Om inte på knock, så på poäng!


- Felaktig utrustning från din sida segern tilldelas Mr. Rydberg


- Njae, kan gå med på att jag hade ett eller två slag under bältet dock. Remi?


- Låter bra.


- KyZz


- Smek



Har ni någon förklaring till varför dessa pojkar bråkar får ni gärna höra av er. Tack på förhand / GSG

Kommentarer
Postat av: Jägarn

Men det här var väl onödigt, vi är ju vänner nu... Eller Kalle, det är vi väl?

2008-11-22 @ 17:02:52
Postat av: Jägarn

OBS!!! Mina grammatiska fel och stavfel beror på skribentens slarv i avskrivningen och inte på att jag gjort fel. Men det förstod ni säkert?

2008-11-22 @ 17:04:09
Postat av: LOL

du är så sjukt tråkig

2008-11-22 @ 18:01:21
Postat av: Jägarn

Tackar och bugar

2008-11-22 @ 18:27:54
Postat av: Ryssen

vet inte alltså!!

2008-11-22 @ 18:31:17
Postat av: Jägarn

Alltså för mig spelar det ingen roll, skulle nog klara mig utan dig. Men du har väl inte några andra att luta dig mot?

2008-11-22 @ 18:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0