Tack killar!

Hej mitt namn är Jonatan "Cuben" Claesson, jag är en av GSG´s mest trogna läsare och har därför belönats med ett gästinlägg. Jag känner mig oerhört hedrad och stolt över att ha fått ett uppdrag som det här. Killar som Stefan Carlsson och Karl Rydberg har alltid varit mina idoler. Har gjort allt som stått i min makt för att bli sedd och accepterad av dem, jag har till och med hängt med Johan Strid för att komma i kontakt med dessa två gudagåvor. Att jag sökt närhet hos dessa två grundar sig i min taskiga uppväxt, pappa har under många år varit frånvarande. Som så många andra började hans problem med oskyldiga lekar, detta är något som sedan gradvis har trappats upp för att nu har nått sin kulmen. Vi andra i familjen har tyvärr inte sett detta som ett problem, man kan säga att vi har stöttad honom i hans missbruk. Så här i efterhand kan detta kännas fruktansvärt och man känner sig som en medbrottsling. Vet inte om jag klarar av att hantera detta längre, tur att Stefan och kalle finns. Utan dem hade jag varit rökt för längesedan.


Pappa om du läser detta, snälla sluta Dj´a! Jag behöver dig mer än ishallen. Det känns som att en del av mig är borta. Kom tillbaka och gör mig hel.


Med vänlig hälsning

Din Son, Jonatan Claesson


Kommentarer
Postat av: Trogen vän

Lilla cube vi finns alla här för dig.

det finns personer att prata med om sådant här.

2008-11-15 @ 13:36:32
Postat av: Martin Strid

vill bara säga att jag också finns här, vet hur du har det.. min far är OL beroende, min bror är Pokerberoende, min syter är sömmerska och min mamma är dansk:S

2008-11-15 @ 14:05:14
Postat av: Jeppe

haha, klockers...bra summering av din vardag där med martin :P

2008-11-15 @ 14:43:51
Postat av: yo

nyfiken här då, jag undrar hur många läsare ni har varje dag i snitt! Denna blogg är ju the new black.

2008-11-15 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0