Tävling

Simon Oscarsson tog hem GSG´s prestigefulla tävling, vi ringde Simon för att gratulera honom.

  



Hej Simon grattis till segern.

Tack så mycket, ert rosa penntroll hade inte kunnat hamna i bättre händer. Jag ska ta hand om honom tills döden skiljer oss åt.


Var hittade du Rombo?

I fontänen utanför Pluto bar. Tänker inte gå in på vad jag gjorde där.


Var ledtråden för lätt?

Jag läste den inte, det var ödet som förde oss samman.


Är du nöjd med priset?

Jag skiter i priset. Det viktigaste är att jag och Rambo är lyckliga.


Men vi vill ha tillbaka honom!

Det får ni aldrig, över min döda kropp. Vi har redan börjat planera en flytt till Bahamas, där ska vi skämma bort varandra med kärlek och ömhet. Ni kan dra åt helvete

!

Skärp dig Simon, det är vårt penntroll, vi hittade honom först!

Han trivs bättre hos mig, vi måste tänka på hans bästa.  Piiiip (Simon lägger på)


Detta var de sista vi hörde från Simon. Lösa rykten säger att han så sent som i går befann sig på landvetter flygplats.


Simon om du läser de här, snälla kom tillbaka med Rambo vi saknar honom. Vi är INTE arga


/ GSG


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Raket-Simon, men var snäll och lämna tillbaka Rambo? Vi vill tävla igen!

2008-11-17 @ 20:49:17
Postat av: Anonym

Hur blir de med tävlingen nu då? Blir de inget om han inte lämnar tillbaka Rambo, eller kommer de tävlas om något annat man ska hitta? :)

2008-11-17 @ 20:54:42
Postat av: Anonym

Ni kan vara lugna, Rambo har givetvis ersatts !!! Ny tävling kommer upp i kväll

2008-11-17 @ 21:01:45
Postat av: Anonym

vilken lättnad, jag började bli orolig!:D :$ Vad blir de för spännande man får ut och leta efer nu då?

2008-11-17 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0