Tävling - Bonde söker fru!

Jag har precis varit i kontakt med en av mina bästa vänner, nämligen Erik "Pettson" Petersson. Han har under en lång period nu beklagat sig över att han inte kan träffa den rätta. Han söker alltså en fru. Därför, snäll som jag är, gav jag honom en chans här på bloggen! Alla vet ju att Erik har många beundrare i vår läsarskara, således startar jag nu en tävling för läsare av det kvinnliga könet (killar får också försöka vinna, man vet aldrig med Erik). Tävlingsreglerna är följande:

* Skicka en bild på dig själv till [email protected]
* Skriv ner namn och ålder
* Avsluta med en motivering om varför just du ska vinna

Vad får då vinnaren av tävlingen, jo det ska jag berätta för er! Man får spendera en heldag med Erik där han trivs bäst, alltså på gården ute på Gärdet i Hössna. Där ingår allt från att mocka skit, mjölka kossor och fika. Inte nog med det, efter arbetsdagens slut får man sitta med Erik när han spelar World of Warcraft i två timmar. Är Erik nöjd med vinnarens intryck så långt, vet man aldrig vad som väntar.

Vem är då Erik, själv presenterar han sig såhär:
 - "Jag är en typisk svensk, jag är blond, tjock och rolig!"

Säg en tjej som inte vill ha en sådan toppenkille!? Jag ska nu försöka presentera honom i punktform:

* Erik bor på bondgård i Hössna
* Erik jobbar på gården varje dag (10-15 h)
* Erik gillar att dricka öl och spela WOW på fritiden
* Erik har också en förkärlek till zip-hoods

Och såhär ser han ut (klicka för förstoring):
 

Vill du tillbringa en dag med Erik och ha chansen att bli hans kommande fru, maila då till mig senast på fredag den 14:e november. Vinnaren blir kontaktad på söndag och "vinnardagen" är planerad den 20:e november. Vinnaren utset av en jury beståendes av GSG-redaktionen och det är jag, Jägarn, som har huvudansvaret.

Går man med i tävlingen accepterar man tävlingsreglerna och det innebär att även jag, Jägarn, kan ta del av informationen om er och kontakta er för mina personliga intressens skull.

Kommentarer
Postat av: steff

pettan är min no. 1 favorit bonde!

2008-11-10 @ 06:37:52
Postat av: Jägarn

Pettan är vår allas no. 1. Att han är ledig är ett hån mot det motsatta könet.

2008-11-10 @ 07:27:41
Postat av: Okänd

Får killar söka?

2008-11-10 @ 19:21:32
Postat av: pettan

this sux.



Jag vet redan att jag är #1 pettan och bonde.



2008-11-10 @ 22:41:35
Postat av: Örjan

Me like!

2008-11-11 @ 13:41:00
Postat av: Jürgen Schwinezern

Jak är mycket suget på detta ungkarl! Ge mig det mobiltelefonnommer met densamme gång!

2008-11-11 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0