Kjorrenytt

Står här ensam i kiosken utan något vettigt att göra och det verkar som klockan har stannat. Det är riktigt segt. Ralle var inne i kiosken för ett tag sedan (för att lämna in sitt dagliga tips) och berättade att större delen av visomärkvar-gänget skulle fika. Önskar att jag var med där och kunde ta del av den gemenskap som brukar återfinnas vid dessa stunder, men som säkerligen inte återfinns hos gänget som STACK. Den enda tröst jag finner är att australienresenärerna förmodligen har lika tråkigt som mig. Nu börjar mörkret lägga sig över staden och då brukar det inte dröja länge innan randomfolket kommer smygande. Skall därför inte bli långrandig i debutbloggen här på GSG. Det finns dock vissa punkter som bör klargöras:


Dagens godis: 1 påse Dragster för 9 pengar. Mycket prisvärt, som jag och Jägarn tidigare idag konstaterade.
Dagens luring: Sevilla ger 2.20 borta mot Standard Liege. Men det rekommenderar jag inte att spela på...
Dagens omotiverade: Följande inträffande egentligen tidigare i veckan, men det är så fruktansvärt omotiverat (tom. mer omotiverat än Gerrards straff mot Altletico Madrid i tisdags) att det ändå måste omnämnas. En kund kommer in och frågar om vi har hundmat. Det ställer mig totalt och det blir tyst i ett par sekunder innan jag (då jag försöker ta mig samman), under ett frenetiskt fnissande utbrister:  "Ne, tyvärr".
Dagens schöna: Detta var en punkt som inte var påtänkt när jag började skriva, men i skrivande stund kliver en kund in i butiken med en riktigt schön skjorta. Prickfri.


Like a glove!

Kommentarer
Postat av: Claeson

Måste säga att lindahls första inlägg är helt klockers! Måste påpeka att gerrards bisarra straff kommer fortsätta att hålla mig sönlös de närmaste dagarna.

2008-11-06 @ 19:13:48
Postat av: steff

riktigt gött att !lämna in sitt dagliga tips"

2008-11-06 @ 19:40:16
Postat av: ryssen

Är de bara vi som läser elle?

2008-11-06 @ 21:37:39
Postat av: ryssen

Är de bara vi som läser elle?

2008-11-06 @ 21:38:00
Postat av: Jägarn

Nej nej, jag tror det är svinmånga!

2008-11-06 @ 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0