Gossips

Vi har chockerande nyheter från Tingsholms skvallervärld. Martin Strid("Australien-johans" yngre bror) sågs igår tätt hopslingrad med Elvira Hedenlund(Linnea Hedenlunds yngre syster) i lassarinken där UIF mötte Helsingborg(2-1, SD). Det har under en längre tid florerat rykten om Martin och Elviras vara eller icke vara då Martin setts ohälsosamt mycket med en ung fotbollstalang från Timmele(Se bild) som enligt uppgifter skall heta Emil. Den unge Timmelebon hävdar högljutt att han och Martin är mer än bara vänner men detta dementeras av den yngre brodern Strid. Hursomhelst så önskar vi Martin och Elvira all lycka!

 

 


 


Kommentarer
Postat av: elvira

den var bara okej, jag trodde faktiskt på en bättre story om jag ska vara ärlig...;D

2008-11-15 @ 13:00:29
Postat av: basshunter

har ju alltid undrat varför martin sneglar på emil med gämna mellanrum och blinkar lite sexigt..... vad som hänt dom gngr dom sovit tillsamans vill vi nog inte veta...martin har nog inte avslöjat sin sexualotet.... men har hört talas om ett nytt program på MTV ska tydligen heta martin tequilla

2008-11-15 @ 13:18:54
Postat av: Martin Strid

de här ryktena stämmer till punkt å pricka. Jag och Emil har haft ett förhållande under en längre tid. Det började redan i somras när vi besökte Gothia Cup tillsammans. Efter det har vi träffats ett antal gånger. Jag har inte vågat säga dte innan men jag är faktiskt bisexuell. nu när ni vet det så är det bara att passa på killar

2008-11-15 @ 13:22:48
Postat av: Martin Strid

Synd att någon missbrukar mitt namn och bekräftar ryktena, jag hade velat komma ut själv ju!

2008-11-15 @ 14:02:46
Postat av: Emil Laposa

Skönt att vårat förhållande blivit officiellt. Nu kan vi gå på bio utan att Martin ska bära halloween-mask.

2008-11-15 @ 18:47:10
Postat av: böghatare

jag hatar bögar, stickochbrinn

2008-11-16 @ 15:20:10
Postat av: Martin

2008-11-20 @ 17:56:30
Postat av: Martin Strid

Cool

2008-11-20 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0