Veckans lista

Jimmy här. Efter Johans brutala snedsteg förra veckan är det jag som har fått förtroendet att skriva lite om hur vi har de "down under". Men med tanke på hur mycket jag skiter i er där hemma tänker jag inte alls göra detta utan min text kommer istället att handla om något helt annat. Jag menar, varför skulle jag göra något som GSG-killarna ber mig om? Haha, löjligt. Eftersom jag lirar i en annan division än killarna där hemma i det kalla landet (kommer inte ihåg vad de heter) kommer jag att lägga fokus på något som verkligen är viktigt och intressant.


Vad kan då detta vara?  Barack Obamas promenadseger, Svälten i Zimbabwe eller kanske Kalmars SM-guld? Nej naturligtvis inte, det livsviktiga ämnet jag söker är givetvis teens och då menar jag inte vilka teens som helst, utan de som är riktigt små och mysiga, de så kallade pre-teensen. Håll i er, för här kommer årtusendets viktigaste lista. För att skydda integriteten på de unga flickorna väljer jag att inte skriva deras namn utan kommer endast att använda mig av beskrivningar.


Topp 5 pre-teens:


  1. Hon den där blonda flickan på Bogesund, kommer att bli något stort.
  2. Blonda tjejen i 7an som brukar ha en grön tröja på dig, ser redan henne som flickvänsmaterial.
  3.  Brunetten på Ulricaskolan måste vara med på listan, ligger just nu på en stabil 7a men ge henne ett par år så kommer hon att vara stans tyngsta teen.
  4. "Tutt-lisa" som redan i sin ringa ålder är välutvecklad.
  5. Skulle vilja ge den här platsen till alla som ännu inte fyllt 13, kom igen tjejer kör för faa  an!


Där har ni den, händerna över täcket nu så ses vi om 4 (förhoppningsvis väldigt långa) månader. / Jim


Kommentarer
Postat av: Gubben i lådan

Riktigt bra lista Jimpan. Har bra koll på dessa unga damer och kan bekräfta att de har mycket god potential. Instämmer på samtliga punkter i listan. Är dock orolig för att vi inte är de enda som har ögonen på dessa oslipade diamanter. Om man är intresserad av dem bör man börja bearbeta dem redan nu, ÖVNINGSKÖRNING är ju i detta fall mycket viktigt. Ju fler rundor, desto bättre! Kom igen då Jimmy, kör för fa'an!!



Ses på "trafikskolan".

2008-11-11 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0