Veckans profil

Vi på GSG har nu beslutat oss för att starta upp ett litet projekt om våra profiler här i Ulricehamn. Varje vecka väljer vi ut någon lokal profil för att göra en enkel intervju. Frågorna kommer att bestå av ett gäng mycket lättbesvarade frågor, inga konstigheter med andra ord.

Först ut i denna hedersamma skara



Robin "Musen" Sprigg


Vilken är din största framgång?

- Måste ha varit när jag avgjorde sista matchen i kvalet upp till ettan. Kan ha varit ett utav Div.1´s snyggaste mål genom tiderna. wooow säger jag bara

Och din största motgång?

- Har inte varit med om någon motgång.

Vilket är det konstigaste sms du någonsin fått?

- Hej snygging!! Ska vi ha sex?? ;). Vill dock inte gå ut med vem det kom ifrån.

Vilket är det värsta kokt stryk du någonsin fått?

- Måste ha varit när jag blev misshandlad av 20-25 killar när jag skulle hindra dem från att råna en gammal dam. Jag vet att det kan låta dumt att ge sig in i den fighten men kunde inte låta den stackars damen lida.

Det konstigaste stället du vaknat upp på?

- På akuten efter att ha varit död i 45 minuter, va vet kan låta som en lögn men det är sanningen. Hade tagit en överdos av "K" plus att jag tryckt i mig 4-5 Jack Daniels. Hade en hyfsad bakfylla den dagen kan jag tala om för dig.

Vad är ditt favorit gift?

- Martini, straight up and dirty. Dricker inget annat.

Känns som att du har mytomanat ihop svaren en aning?

Nej jag ljuger aldrig jag lovar, ärlighet varar längst jag lovar.

Okej visst! Hade bra.

Tack, ska köpa en ny bil nu, tjo


Kommentarer
Postat av: I8MUSEN

Tkr att sprigg är ett stort föredöme för staden. <längtar dock extremt mkt på intervjun med den ökände l00ken!

2008-12-01 @ 16:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0