Dikten Aj aj aj

Aj aj aj


Jag gasade på bra den morgonen
Jag tänkte, nu är jag sen igen
Det är skönt att höra att moppen rullar
Samtidigt som man äter sina frukostbullar


När jag satt där och fika
Hörde jag någon skrika
Jag vet inte vem det va'
Men jag vet varför nu ida'


Det var försent jag hann inte stanna
Hon som komm med ambulansen hette Anna
Det blev en riktig smäll och ingen puss
Aj aj aj, det gör ont att krocka med en buss


                                                               Foto: Privat, Nariman Emamian Shiraz


Kommentarer
Postat av: steff

hahahah fiiiiiffaaaaaan!

2009-02-18 @ 03:21:19
Postat av: narre

vackert sammansatta meningar! jag gjorde det för morfinet!

2009-02-18 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0