Fan!

Kom precis hem från Gislaved och troligtvis världens tråkigaste utflykt. Jag har tillbringat två av kvällens timmar i Sveriges äckligaste ishall (lada?) där jag fick bevittna en av mitt livs tyngsta förluster. Mina tigrar torskade mot ett gäng inköpta hockeyhoror. Tungt som ett helvete! Tråkigt också att de fortfarande förekommer mutor till domare, trodde detta endast skedde på film eller kanske möjligtvis inom den Italienska maffian. För övrigt kan Gislaved vara en av Svearikes städer där fashion är minst hemma. Det är som om de lever kvar i 1997. Usch! Det som var bra med dagens utflykt var mitt ressällskap som bestod av Jesper Pettersson och Lars "Pianot" Rydberg. Förövrigt var brudarna på andra sidan rinken ganska trevliga att vila ögonen på när hockeygodiset lyste med sin frånvaro.


SL* / Eran K-Berg



*Sålänge


Kommentarer
Postat av: Anonymmus

riktigt bra tagen bild, vem tog den?

2009-01-22 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0