Farväl Erik, farväl!

Inte en dag har gått utan att jag spillt ett par tårar sen jag fick reda på att allas vår egna Erik "Peter" Petersson skulle rycka in i lumpen. Vi vet alla hur det går med dem till slut, antingen blir de massmördare, eller så blir de krigsoffer eller så blir de helt sjuka i huvudet. För Eriks räkning är jag ganska säker på att han blir det sistnämnda. Han är lite av den typen som kommer hamna där och det är synd, för han är en hyvens kille. Trots detta faktum är jag säker på att vi kommer se honom ungefär såhär, om ett år när han är färdigutbildad stridsvagnsförare:
 


Det var kul att lära känna dig Erik, synd att de valde just dig.

/Ralle

Kommentarer
Postat av: K-berg

Tack för åren som gått Erik !!

2009-01-12 @ 18:05:28
Postat av: pettan

jag tror ju inte att det kan gå så illa.. jag blir nog bara gooeare

2009-01-12 @ 23:24:48
Postat av: Majoren

Haha, du kommer bli sån. Jag ska knarka sönder dig, din jävel!

2009-01-13 @ 12:12:23
Postat av: Anonym

ok

2009-01-14 @ 14:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0