Random

Namn:

Erika Andersson
Ålder:
18 unga år.

Familj: Mamma, pappa, syster och en okänd älskare från en okänd ort.

Meriter: Utsågs 2007 till årets Partypingla på Ayia napa, riktigt stort alltså. Står i mål i handboll också.

Aktuell: Är egentligen inte aktuell med nått speciellt, en trevlig tjej helt enkelt inga konstigheter. Är iof enligt henne en nybliven 18 åring, alltid något.


Fem snabba:


Ulricehamn
                                                               Lund


Grabbarna Grus                                                       Pluto


Slakthuset (Malmö)                                               Bryggan

Party                                                                            Hemma kväll


17år                                                                              18år





Vi på redaktionen har ryktesvägen fått reda på att våra läsare sträcker sig hela vägen ner till Skåne. Vi valde därför att ringa upp vår kanske största beundrare, Erika Andersson för att ta reda på anledningen till denna enorma kärlek till en random blogg uppe i norr.  Så här blev samtalet, fick inte fram så mycket vettigt kanske:


  

Hej Erika! Läget?

Nja sådär har tröttnat på Lund. Inte roligt här längre vill till Ulricehamn.


Säker på det? Ulricehamn är inte någon världsmetropol direkt.

Kanske inte men vill ändå dit. Vill ansluta mig till GSG-radaktionen!


Det är inte bara att ansluta sig. Det är en lång process.

Känner att det är mitt kall. Jag är ämnad för de, har sett allt i mina drömmar.


Varför detta hat mot Lund?

Kan vara världens tråkigaste stad, inget Pluto, inget torgstall men framför allt ingen Karl Rydberg!


Jasså du känner K-Berg?

Om jag gör! Han är nog världens trevligaste kille. Han är värd världens finaste flickvän. Skulle kunna tänka mig att gifta mig med honom här och nu. Inga konstigheter


Oj! Berätta om hur ni träffades!

Tänk dig den mest romantiska scenen i den mest romantiska filmen x2, allt var perfekt. Vi sågs första gången på vårat hotell under en resa till Ayia napa, hans blick fick mig att känna mig som den viktigaste personen i hela världen. På kvällen bjöd han ut mig på middag och efter det tog han med mig till stranden där han hade dukat upp med vin och ostron, ååh det var som i en saga skriven av Samuel Richardsons. Vad som hände sen tänker jag inte gå in på men om början på kvällen var fantastisk var avslutningen Förstklassig.


Vad är de som lockar så mycket med GSG då?

Ni är bäst! Ni levererar de roligaste ämnena! Ni är snyggast! Och ni har det där lilla extra! behöver jag säga något mer?


Nej tror det räcker, hej då.

Hej då, är det okej om jag kommer upp och är er praktikant?


Nej

Jag är 18år


Nej det är du inte!


Kommentarer
Postat av: ERIKA

HAHA du e sjuk i huvet kalle

2009-01-04 @ 13:36:27
Postat av: Ryssenäger

vadå? dina svar ju !!!

2009-01-04 @ 13:55:19
Postat av: Anonym

aa preics, va e pluto liksom

2009-01-04 @ 17:21:49
Postat av: Pettan

the best shit evah... typ som ranan

2009-01-04 @ 22:26:19
Postat av: hej

Ah pluto är stället som allt kretsar runt/ tack för mig hej

2009-01-04 @ 23:34:20
Postat av: Sugen kille

Är Erika singel?

2009-01-07 @ 11:44:23
Postat av: K-berg

Tror inte detta men det går alltid att ändra på!

2009-01-07 @ 23:20:05
Postat av: Den sugne igen

Bra, för I'm in looove

2009-01-07 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0