Made in Ulricehamn

Vi på GSG har valt att starta ett litet projekt som vi kallar "Made in Ulricehamn". Detta projekt går ut på att vi på GSG väljer ut ett par heta artister för att hjälpa dem att bli ännu hetare, lite som det fjantiga programet "Made in Sweden" fast tyngre.
Med vårt sjukligt stora kontaktnät kan vi hjälpa randommänniskor att bli världsstjärnor. Första randomartisten vi fastnade för var Jonatan Winnerbäck, enligt vissa ett hopplöst fall men vi ser en bredd och en passion hos jonatan som vi inte har sett i någon annan random tidigare.

Här får ni ett smakprov på hur det kan låta i studion när vi arbetar (inte mastrad än):




Namn: Jonte Winnerbäck men vissa kallar mig Jonatan Claesson
Föddes: 2 Maj 1991
Styrka som artist: Vågar vara mig själv, snygg och jävligt tonsäker
Min röst: Lite åt de hesare hållet, lite som Rod Stewart
Började med musik: När jag var ett år, jag lovar! Är en äkta sångfågel.
Innan Made in Ulricehamn: Gick jag i skolan i Ulricehamn, sålde en del böcker med.
Klär mig helst i: Ett par röda läderbrallor och en stor tischa, känner mig så jävla rock n roll då!
I rockhistorien skulle jag helst vilja vara: ), Lars Sigfridsson i Lasse Stefanz, Så jävla tung snubbe. Rock!

Kommentarer
Postat av: K-Berg

Stort att ha honom i vårt stall!!

2009-03-04 @ 23:16:30
Postat av: J. Winnerbäck

Stort att få va med i ert stall!!

2009-03-05 @ 01:45:52
Postat av: GSG

Vilken trubadur va?

2009-03-05 @ 12:04:24
Postat av: Anonym

HAHAHAH DU ÄR SÅ JÄVLA DÅLIG

2009-03-05 @ 15:35:09
Postat av: Elin

Du är kung, vill höra mer!!

2009-03-05 @ 17:10:49
Postat av: Emelie

Jonte, ta på mig!

2009-03-05 @ 22:38:15
Postat av: Anna

Vill ha dig i mörkret hos mig,

tiden den stannar när vi rör vid varann.

Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram,

låt det aldrig ta slut.



Jag låg och grubblade, ensam i min stora säng.

Drömmarna blandades med rädsla för framtiden.

Om jag inte tar dig nu, så tar nån annan dig!

Bort från mig!



Men allting gick så snabbt, plötsligt var du bara här.

Dina fingrar fumlade och min blus den gled i sär.

Du sa; Vill du bada skummbad och smeka mig varm,

jag vet att du vill! Jag vill, åh!



Vill ha dig i mörkret hos mig,

tiden den stannar när vi rör vid varann.

Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram,

låt det aldrig ta slut.



Vill ha dig i mörkret hos mig,

tiden den stannar när vi rör vid varann.

Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram,

låt det aldrig ta slut...



Din för alltid (.)(.)

2009-03-12 @ 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0