Rönemöneman

Hallå igen. Har varit stendött på bloggajäveln ett bra tag så jag tänkte fylla ut med ett fylleinlägg. Klockan har nu slagit 03:40 och jag är ruskigt nöjd med att ha lyckats logga in på blogg.se o skriver så här pass väl. Imponerande elle? God kväll på pluto. Härlig randomkväll med många minnesvärda kommentarer och händelser. Bland annat blev jag kallad "en originell jävel som man bara vill ta i stjärten".  Vet inte hur jag skall hantera detta statement, men tar det som en komplimang. Fyfan, jag är nog nykter. Skriver stabilt.

Kvällen var som man väntade sig. Pettan dansade enligt Tjernobylbarnets principer, Ralle försvann periodvis (men återfanns i mörka rummet/knullrummet), Lidén tjötade, Strid var lika disträ som en urvattnad tvättsvamp och själv vet jag inte riktigt vad som hände. Fladdrade mest mellan de båda våningarna på Ulricehamns enda fuckin' nattklubb.

Blev för övrigt bjuden på kebababen på Jammen idag. Stort tack till Jonas! Mycket kärlek till dig. Efter jamaica blev det randomefterfest. Har ingen aning om var jag var. Det enda jag minns därifrån var att ägaren till lyan slaggade på sina spisplattor. Hilarious.

Vet varken vart Pettan eller Bralle Fuling tog vägen, men de ligger väl o snarkar i samma säng iaf. det kan jag sätta min sista penning på...

Nu skall jag kolla på ett par avsnitt Entourage. Grymmers. Rön. Tack Brubbas! Ses på byllan i morrn, sen krossar vi Villa!

Tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst lindahl

2009-03-22 @ 11:35:48
Postat av: Kocken

Vad är kebababen?

2009-03-22 @ 15:36:54
Postat av: Kebababen

Kan va det bästa. Blandning mellan kebab och babe...

2009-03-23 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0